.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باحضور استاندار صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان برگزار شد
همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان در پادگان لشگر ‪ ۳۰پياده گرگان برگزار شد. به گزارش شمال نیوز، در اين مراسم كه با حضور فرماندهان نيروهاي سه گانه مسلح استان گلستان برگزار شد، استاندار گلستان طي سخناني دفاع و مقاومت ملت ايران در هشت سال جنگ

همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان در پادگان لشگر ‪ ۳۰پياده گرگان برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز، در اين مراسم كه با حضور فرماندهان نيروهاي سه گانه مسلح استان گلستان برگزار شد، استاندار گلستان طي سخناني دفاع و مقاومت ملت ايران در هشت سال جنگ تحميلي را در طول تاريخ ايران بي‌سابقه عنوان كرد " دکتر علي‌محمد شاعري" افزود: مقاومت، ايستادگي و رشادت ملت ايران تحت رهبري امام خميني (ره) باعث شد حتي يك وجب از خاك ايران به دست دشمن نيفتد .
به گفته وي، اين دفاع، مقاومت، ايثار و گذشت توسط دليرمردان نيروهاي مسلح "ارتش"، "سپاه"، "نيروي انتظامي" و "جهادگران بي‌سنگر جهاد سازندگي" شكل گرفت وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي دوران سختي را پشت سر گذاشته و در طي اين مدت، تجارب زيادي را كسب كرده كه همين تجارب باعث شد تا كشور در برابر همه توطئه‌هاي دشمنان مصون باشد.
وي ادامه داد: انقلاب اسلامي طي ‪ ۲۷سال گذشته دوران مختلفي نظير "دفاع مقدس" و "سازندگي" را پشت سر گذاشته، اما امروز با توكل به خدا دوران فناوري و به دست آوردن علم است شاعري اضافه كرد: در اين زمينه مقام معظم رهبري همه را به وحدت و دوري جستن از كشمكش‌هاي سياسي و تمسك به خدا فراخوانده و خدمتگزاران به مردم را به پرداختن به مشكلات و مسائل آنان و دستيابي به نهضت نرم‌افزاري توصيه كرده است. استاندار گلستان افزود: دولت نهم نيز با اتكاء به آراي مردم و با هدف خدمت‌رساني، توسعه و پيشرفت علمي و ايجاد روحيه مهر، محبت روي كار آمده است به گفته وي، طي يك سال گذشته دولت با سياست فعال و عزتمندانه، غرب و آمريكاي جنايتكار را وادار به عقب نشيني كرده است وي خاطرنشان كرد: دولت تابع عدالت است و از حقوق ملت ايران در دستيابي به فناوري هسته‌اي هيچگاه عقب‌نشيني نخواهد كرد .
شاعري در ادامه افزود: جرياني از اروپا و آمريكا سعي داشت ايران را در فناوري عقب براند، اما نه تنها در فناوري هسته‌اي و سياست، بلكه در همه ابعاد مختلف نظام مقدس جمهوري اسلامي به يكي از كشورهاي تعيين‌كننده در معادلات جهاني تبديل شده است.
به گفته وي، حاصل يكسال ديپلماسي قوي، حضور فعال و قوي سياست خارجي ايران در مجامع بين‌المللي با دلاورمردي‌هاي نيروهاي مسلح باعث شده تا اين كشور امروز به عنوان يك قدرت برتر در منطقه محسوب شود وي ادامه داد: اروپا و آمريكا در پاي ميز مذاكره زماني كه مقاومت، موضع مستحكم مردم و دولت را به رهبري مقام معظم رهبري مي‌بينند چاره‌اي جز عقب‌نشيني از مواضع خود ندارند.
استاندار گلستان همچنين افزود: سخنان رييس جمهور ايران در مجمع عمومي سازمان ملل باعث شد تا كشورهاي اروپايي سياستهاي جنگ‌طلبانه آمريكا را به چالش بكشانند وي با بيان اين كه بزودي خاورميانه جديد با محوريت اسلام شكل خواهد گرفت، گفت: با حضور همه‌جانبه نيروها سعي خواهيم كرد تا قله‌هاي توسعه و ترقي را بيش از گذشته طي كنيم.
شاعري با يادآوري زمان انتخابات خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: وظيفه تمام مردم ايران است كه در اين صحنه مهم شركت داشته باشند و امتحان بزرگ ديگري را در برابر ديدگان دشمنان پس دهند تا بار ديگر قدرت و اقتدار ايران را بيشتر از گذشته به رخ دشمنان بكشند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.